torsdag, mars 08, 2007

To update

Hej på ne
Jag har en känsla av att det krävs en liten uppdatering på min blogg.... En liten hint från en viss gumma fick mig att inse att det var rätt länge sen nu.

Hur som haver...

Sen sist:
Inte så mycket som händer. Jag jobbar, tränar, softar, går på Afterwork, lite fest....jaaaaa lite bara å tar dagarna som dom kommer helt enkelt. I helgen var jag och barnen hem till mamma och hade en riktig friluftshelg =) Skoteråkning, fiske, grillning, grottbygge å massa varm choklad =) Väldigt skön helg. Var ledig i tre hela dagar för en gång skull. Förra veckan var vi sjuka hela högen så vi var hemma några dagar igen. Känns som jag snart blir av med jobbet på grund av all sjukdomstid jag haft på sistone.
Jag ska iallafall få åka på en konferansweekend med jobbet =) Ser verkligen fram emot det. Det blir bankett me dans å vin å hela faderullan... måste man packa ner festblåsan (man inte har) då tro......??..

Igår var jag på mastodontträningspass... bokade in mig på både body pump och sen spinning.... kan meddela att mina ben och rumpa är aningen ömma idag. Men shit va skoj det var. Nu ska jag hem å sätta på promenadskorna å ta mig nån timmes promenad med skön musik i hörlurarna. Måste tänka på att beach 2007 närmar sig å ännu är jag långt från mitt mål. Hoppas jag hinner med.

En sak till som e på G är att jag förmodligen på min semester åker till Lofoten och jobbar åt ett Norskt bemanningsföretag..................OOOooooooooooo tjäna stålars :D. Pengar e förjävla gött!!

Nu måste jag jobba vidare

Sköt om er och stor mjuk skön KRAM

2 kommentarer:

Anonym sa...

Halloj! Roligt med uppdatering på bloggen!! :) Har också tränat idag, inget mastodontpass, bara aerobics. Ska kolla lägenhet i Upplands Väsby på söndag! Min morfar kom från Lofoten, och jag har fortfarande lite släkt i närheten... Kanske ska följa med dig upp och passa på att hälsa på dem... ;)

Zakko sa...

Tjoho! Äntligen händet det nåt... Vet att jag inte har producerat så mycket själv på min blogg men jag ha varit flitig att kommentera när nån har skrivit. Du får gå in på min blogg och läsa det senaste skvallret inom kort!

Kram